Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

ΚΑΠΟΙΑ ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ

Δευτέρα, 26 Νοέμβριος 2007

σημερα δε θα πω για ΠΑΣΟΚ. δε θα πω για πολιτικη. δε θα πω για κοινωνια και δικαια αδικων!
σημερα θα πω για καποια γεννεθλια.
καποια γεννεθλια καπου στη γη.
τα δικα μου γεννεθλια!!!!
καθε τετοια μερα θελω να μενω μονος. με πιανει το κακο μου.
θελω να βαζω τα χερια στις τσεπες και να γυρναω τους δρομους ετσι! χωρις πλανο.
δε ξερω αν ως τωρα εκανα οτι επρεπε να κανω στη ζωη μου.
δε ξερω αν ποτε θα με συγχωρησουν αυτοι που στενοχωρησα.
δε ξερω αν με θυμουνται αυτοι στους οποιους προσφερα χαρα.
δε ξερω αν τελικα προσφερα στον εαυτο μου αυτα που αξιζε.
για ολα αυτα τα "δε ξερω",
για ολα τα λαθη μου που λατρευω,
για ολα τα σωστα που μ αρεσαν,
για ολα αυτα που ζω εζησα και θα ζησω,
για ολους τους ερωτες που εζησα,
για τον ερωτα της Αμοργου που ζω τωρα,
για τη μεγαλυτερη χαρα μου, τη Κορη μου.
ενα μεγαλο ευχαριστω στο Θεο!!!!!!
γιατι μεσα απ ολα αυτα καλα και κακα, εζησα οπως επελεξα να ζησω.
μοναχικος ο δρομος των επιλογων, οταν αυτες ειναι ολοτελα δικες σου!
ετσι θα πορευτω και στο μελλον.
θα βαζω παντα τα χερια στη φωτια κι ας καω!
μπορει να πονεσω.
αλλα τελικα θα εχω κερδισει το στοιχημα:
ΘΑ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ!!!!!!

χρονια πολλα Γιωργη!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: