Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

ΑΣ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ!

ΕΧΩ ΔΙΛΛΗΜΑ ΚΑΙΤΗ ΜΟΥ.
ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΩ ΧΟΙΡΙΝΟ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ Η ΚΙΜΑ ΜΕ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ?

ΡΩΤΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ



ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟΨΕ ΠΟΥ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ...MEETING


ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΩΡΑΙΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑ





ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΠΟΡΕΙΣ? ΕΙΠΑ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ MEETING.


ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ?


ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟΨΕ?


ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΚΑΝΑΠΕΔΟΜΑΓΚΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ



ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ?

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

ΑΣ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ!

ΑΣ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΡΩΤΗ ΠΡΩΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!.

ΟΙ ΚΥΛΟΤΕΣ, Ο ΜΠΑΟΚ, ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ!




1 σχόλιο:

Agorafoviagr είπε...

Φίλε μου Καρνιώτη, ώρες ώρες αισθάνομαι στο θέμα της ευαισθησίας, ότι κάποιοι ψάχνουμε ψύλλο στα άχυρα και απογοητεύομαι. Όμως ταυτόχρονα πεισμώνω και λέω "θα συνεχίσω γιατί πρέπει".
Με αγάπη πάντα
Agorafoviagr