Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΑΓΓΕΛΩΝ!

Στη ζωή μου είμαι περήφανος για δυό τρία πράγματα:
Για τη Κόρη μου!
Για την Ίνα μου!
Για το Πατέρα μου!
Για την αδερφή μου την Έφη!
Τους φιλους μου, Αντρέα Λοβέρδο,Μιλένα Αποστολάκη, Βασίλη, Λένα, Χρήστο, Κώστα.
Για τα "ΟΧΙ" μου σε κάθε τι που πάει πίσω εμένα και το κόσμο (πάντα κατά τη δικιά μου άποψη)!
Όλοι οι προαναφερόμενοι, μαζί με τα όχι μου, είναι η πεμπτουσία της αμφισβήτησης και του έρωτα στο μη-κατεστημένο.
Έτσι θα πορευτώ μαζί τους πάντα, γιατί έχει αναδυθεί μιά μυρωδιά φρέσκου αέρα μέσα στη μπόχα της κατεστημένης ζωής, που ψυχορραγεί από κάθε είδους φοβικά συμπλέγματα, και ανίερα συμφέροντα ανίκανων "ανθρώπων"!
Συνοδεία αγγέλων λοιπόν, για να νικήσουμε σ' αυτή τη γη και να ακούσουμε το "μπράβο" στη μετέπειτα ζωή, απο το Δάσκαλο που θα μας κρίνει για το αν πραγματώσαμε στη γη την εντολή του Θεού που είναι μια: ΕΝΕΡΓΟΣ ΑΓΑΠΗ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: